Noile proiecte imobiliare rezidențiale găsesc clienți online, prin website-uri dedicate

În marile orase din România, dezvoltatorii imobiliari cu posibilități financiare mai mari investesc în ansambluri rezidențiale – blocuri cu apartamente sau / și vile cu gradină, pe care le contractează încă din faza de proiect, ca promisiune de cumpărare cu un anumit avans. Astfel de ansambluri rezidențiale sunt deja finalizate în orașe precum București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Ploiești, Brașov sau Iași.

O particularitate o reprezintă proiectele de tip „casă de vacanță”, un segment aparte pe piață, dar dezvoltate în același mod. Apartamente sau vile de vacanță sunt construite și se construiesc în continuare în zonele de munte (stațiuni de pe Valea Prahovei în special), precum și în stațiuni de la Marea Neagră – zona Mamaia – Năvodari, Neptun, 23 August, Costinești. Proiectele de forma ansamblurilor rezidențiale au multe avantaje atât pentru dezvoltator, cât și pentru cumpărătorii de locuințe.

Investitorii pot realiza un volum mare de locuințe promovare sub un concept unitar și vândute astfel mai ușor, iar clienții primesc avantaje precum infrastructură în împrejurimi, eventuale locuri de joace, facilități speciale în cazul ansamblurilor de lux. De asemenea, prețurile sunt de obicei mai avantajoase atunci când se achiziționează astfel de proprietăți încadrate într-un proiect mare, iar finanțarea este acordată mai ușor de către bănci.

Carte de vizită, catalog de prezentare, canal de vânzări directe

Cei care dezvoltă ansambluri rezidențiale în acest moment sau in viitor pot folosi foarte simplu și eficient resursele online. În primul rând, un website propriu, dedicat proiectului rezidențial, prezintă cu lux de amănunte ofertele existente și le poate sublinia în timp real pe cele disponibile, adică apartamentele / vilele care nu au fost încă vândute. Pe lângă informare, un astfel de website poate să fie direct canal de vânzări, prin opțiunea selectării unei proprietăți din ofertă și transmiterea datelor pentru a fi contactat.

Evident, clientul poate de asemenea contacta reprezentanții de vânzări pe baza datelor de contact afișate pe website. Este important ca paginile să fie ușor de accesat (în orice moment din zi sau din noapte) și să se încarce rapid inclusiv eventualele animații sau elemente de dimensiuni mari, deci serviciile de gazduire web trebuie alese cu grijă doar de la firme de hosting capabile să ofere garanții înalte cu privire la timpul de uptime al website-ului.

Acest site web de prezentare a ansamblului rezidențial trebuie susținut evident prin promovare pe rețelele sociale și în media, însă dacă este bine construit și optimizat pentru motoarele de căutare, poate aduce în mod eficient persoane direct interesate de a cumpăra apartamente sau vile în localitatea respectivă. Un dezvoltator (fie acesta corporație sau pur și simplu un antreprenor cu resurse mai mari) care folosește corect mediul online poate să obțină mai rapid vânzarea spațiilor locative și chiar să-și reducă eventuale costuri de finanțare în relația sa cu băncile. În plus, se vor optimiza costurile de marketing, indiferent dacă se dorește vânzarea prin personal propriu sau printr-o agenție imobiliară parteneră în regim exclusiv. Mediul online facilitează deal-urile, cererea și oferta se întâlnesc mai ușor în orice domeniu, inclusiv în sectorul de real estate.